Home

תחייה תרבותית

תפישת שורש הבעיה לעולם אינה קלה כמו זיהוי סימני הבעיה ,או כמו שהמקרה הוא בדרך כלל, לא בעיה אחת כי אם הבעיות המרובות המייסרות את תרבותכם. לדעתי, החיים הם דבר טוב וחיובי, למרות הצל מבשר הרעות של המוות ולכן עשיית הנכון היא בעלת ערך רב. מניסיוני, קיימת "דרך נכונה" של עשיית דברים עם וואריאציות פנימיות שונות. מה שעושה דרך זו "נכונה" הם אינן השיטות שלה, אלא רמת המציאות שאותה היא מזהה וכנובע מכך את הערכים שהיא דוגלת בהם כאמצעים להסתגלות שלנו למציאות, אשר אותה היא יכולה לתפוש. זוהי גאוניותו של הטבע : הטבע מתוקף הגדרתו איזוטרי, בכך שקיים טווח של תשובות נכונות המעניקות רמות תואמות של הצלחה, זאת למרות שקיים מספר אינסופי של דרכים כושלות לגשת לבעיה, לעיתים נדירות ישנם גבולות נוקשים אשר בהם היחיד יכול לפעול.

במקרה של החברה המודרנית, לתפוש את שורש הבעיה זו היא תחילתה של תשובה נכונה בכך שאם נוכל להשיג קונצזוס לגבי הכיוון השגוי הבסיסי של חברה זו ומכאן להניח כיוון אחר במקומו, נוכל להתחיל לעבוד לעבר אותו שינוי - באופן עצמאי - בכל מה שנעשה. אם כל אדם הידוע כנבון בקרב מרעיו תיאר טור זה באינטרפרטציה שלו מחר, אז יתחילו תשובות נכונות רבות להכנס לתנועה, בעוד שתהליך זה יפיק פתרון משוער, יהיה הדבר טוב יותר מאשר רשת המעצורים של רעיונות בתוך החברה שלנו אשר מונעת ממנה אי פעם להשתנות מהנתיב של ההתנגדות הפחותה ביותר (כישלון). (אני כבר יכול לראות את האידיוט בשורה האחרונה מבטא באיטיות "אבל איך כישלון הוא נתיב של התנגדות פחותה ביותר?" - אלה אשר נכשלים, מברכים את עצמם עם "לא הייתה כל דרך אחרת" ובכך מסרבים לקחת את האחריות להצלחה או כישלון לידיהם). אין תשובות קלות בחיים ולכן מה שנידון כאן לא יטול על עצמו את הצורה של פעילות פאסיבית כמו הצטרפות למפלגה, הצבעה עבור משהו או קניית מוצר.

וקטור אחד אשר דרכו חברה מדרדרת הוא רבייה גרועה. תופעה זו מתבטאת בצורה כפולה : ראשית, היא מנוונת מבפנים ועל ידי הטבע של מה שהיא מעניקה, מטפחת הפיכת אנשים למין תפוזים סיניים קטנים וחסרי תועלת, אשר אינם מסוגלים לתפקד מחוץ לכלכלת שוק - אנשים אלה בהגדרתם אינם אנשי חזון. הם אנשי רווח ומפני שהם חסרי כל צורה של יכולת חיזוי ארוך טווח, הם מכלים באופן ניכר כל משאב טבעי ואספקט חיוני של החברה הנידונה ומחליפים אותם במקומות בהם אתם יכולים לערוך קניות בשביל בידור. שנית, החברה נהרסת דרך ערבוב גזעים. זה אינו טיעון כנגד גזעים מסוימים, שכן איני מאמין שישנם איזשהם גזעים "רעים", אך כל גזע הינו אופטימלי עבור תרבותו ושלטונו ומכאן שערבוב שניי גזעים או יותר יוצר אוכלוסייה חסרת תרבות, אשר יכולה להסכים רק על המכנה המשותף הנמוך ביותר, כלומר להרוויח כסף ולבזבזו על זבל עשוי פלסטיק. אם אתם רוצים לנבל גזעים מסוימים, אני מציע לכם לשקול שדיאלוג זה בשלמותו הינו חיצוני לעניין שהוא תיקון החברה שלכם, לא בזבוז אנרגיה על החברה של מישהו אחר, אפילו אם רק בשביל להעביר עליה ביקורת!

כיאות ללא ספק, ערבוב גזעים הינו סימן של ההדרדרות, כמו העובדה שאנו מגדלים אנשים להתקיים על עבודות תאגידיות, טלויזיה וצ'יפס אשר כתוצאה מכך הם נהיים טיפשים יותר מדי יום ביומו, אפילו אם מערכת מדידת ה-"IQ" המכווננת פוליטית שלנו לא משקפת זאת ישירות. כמובן שהיא אינה משקפת זאת, הרי לא משיגים לקוחות על ידי העלבת אנשים ואף לא צוברים בוחרים בדרך זו, לכן בכל מערכת דמוקרטית ליברלית קיימים שלטון וחברה, אשר בחריצות משווקת ומוכרת את עצמה לאנשיה ואומרת כל דבר שהיא חושבת שהם רוצים לשמוע ללא כל התחשבות בהשפעות של הדבר בטווח הרחוק, לדוגמה לאחר שהמכירה התבצעה. הסיבה לכך נעוצה חלקית בכך שדמוקרטיה היא מיסודה רעיון גרוע : לנסות לגרום לקהל אנשים להסכים על משהו היא משימה מסובכת בפני עצמה ועוד יותר קשה, אם הנושא אשר רוצים להשיג הסכמה לגביו אינו מובן מאליו כמו מפלצת גומי ענקית התוקפת את טוקיו ומצב זה הרסני (הערת המתרגם : לא המפלצת בטוקיו רבותיי,אלא הכישלון להגיע להסכמה), מפני שבחיים כמעט אף נושא אינו עד כדי כך פשוט. לכן זו לא מהווה הפתעה שרוב החברות נכשלות כאשר הן מומרות לדמוקרטיה, נהפכות לשוק גדול ומרכזי מסחר, מדללות את דמם בדם שבטים אחרים ואז מאבדות כל נקודת אזכור לתרבותן ולבסוף קורסות לקלפטו-קרטיות ענקיות, בהן כל פרט לוקח לעצמו כל מה שהוא יכול להניח עליו את ידיו ואיש אינו מנווט את הספינה. (כזה הוא גורלה של אמריקה, היא כבר מצטרפת למדינות העולם השלישי ללא מחאה רבה מאזרחיה שטופי המוח על ידי הטלוויזיה).

ישנם סימנים נוספים של ההדרדרות, שאם נהרהר בהם נראה שהם חשובים באותה מידה כמו נושא הגזע, בכך שגם הם מאותתים על אבדון אנשיכם. שום איש שפוי לא יקים מחנה ויתחיל לשפוך פסולת רעילה במעגל סביבו, אך זה בצורה גסה מה שאנו עשינו עם החברה שלנו. עבור כל שנה של חברה מתועשת היקף המחלות הסרטניות התגבר, אבל אם תזכירו זאת בפומבי אנשים יחשיבו אתכם למשוגעים -מה אתם מנסים לעשות, לגזול מאיתנו את עבודתנו ולחזור לתקופת האבן? טוב מאוד, אם כן למות מסרטן זה לא כל כך נורא. מצד שני, מה בקשר לעובדה שאנו מנצלים את הקרקע הטבעית עד למצב שבו לא רק מינים נכחדים, אלא מערכות אקולוגיות שלמות אובדות בתהום הנשייה? האידיוטים שטופי המוח ידונו גם בכך ששינוי האקלים אינו תוצאה של התעשייה, אלא ששינוי זה יכול להיות מעגל טבעי. אפילו מישהו עם חצי מוח יבין שמעגל טבעי או לא, צמצום שכבת האוזון ומילוי האטמוספרה שלך בפחמן דו-חמצני וגזים תעשייתים יהיה בעל השפעה בסופו של דבר. בוודאי לא תמצאו איזכורים לכך בטלויזיה, מפני ששם אוהבים לדבוק ל-"עובדות" הזורמות מגופים פרסומיים, אשר כמו תחנות הטלוויזיה יש להם אינטרס קבוע בלא להדאיג את קהל הצופים עם המציאות, שכן אם יעשו זו תופחת כמות היחידות שתימכר. זה פשוט יותר מידי קל להגיד "טוב מישהו כבר יחשוב על זה" ולחזור ל-500 ערוצי כבלים וכפי הנראה, 500 וואריאציות של צ'יפס בהתאמה.

גורם חשוב נוסף שכמעט אינו מוזכר הוא הבריאות "אקזיסטנציאלית-פסיכולוגית" של אזרחינו, המוגדרת בצורה גסה כאיך הם משלימים עם מותם במציאת דבר מה העושה את החיים מתגמלים. הרוב עונים על שאלה זו עם אישורים חיוביים של אורח חייהם, אבל תשובות אלו חסרות משמעות, מפני שהעונים לא מודעים לדבר מחוץ לאורח חייהם ותמידית נאמר להם שהם אינם מדוכאים. שיעורי ההתאבדויות גואים כמו גם תאונות מיסתוריות בהן אנשים מוצאים את מותם, אך אלה במידה רבה הינם מיעוט. רוב האנשים הולכים ביגיעה לעבודה ומתעסקים בפוליטיקה קטנונית ומשחקי הכוח אשר להם אפשר לצפות מדמוקרטיה, שעל ידי שימת כל הדגש שלה על הפרט, היא בהכרח מקדישה את עצמה לפרטנזיות שלו ואז הוא חוזר הביתה ומוציא את הכל על משפחתו. עבודתם מעיקה ועוד יותר מתסכלת העובדה שעליהם להתמודד עם כסילים אמיתיים בעלי כוח הדורשים נאמנות מופתית, דבר הגורם לניהול משחק תדמית ובנקודה זו עבודות מתבצעות כפליים מהזמן הדרוש לבצען והזמן הזה מבוזבז על השפלה, עמל כנוע, אנשים המזככים את זעמם ומוציאים אותו החוצה בכל אופן אפשרי. איזו מין חברה שפויה מחשיבה התעללות נפוצה בילדים, אלימות בדרכים, וואנדליזם, שימוש יתר בסמים ואלכוהול וכו' כסימפטומים של אי-שפיות? רק חברה בה אנשים הם כה מדוכאים שהם ניזונים מהתנשאות על אחרים ובכך עיוורים לייסוריהם שלהם.

נעביר את ההתמקדות קצת יותר רחוק, מהפרט אל הכלל, אתם חיים בחרא. הקרקע הטבעית שעדיין נותרה היא יפהפיה, אבל רובה שונתה לבטון או הושמדה על ידי גננים המבתרים מערכות אקולוגיות ומחליפים אותן בצמחייה קטנה ומשעממת שרק מישהו בעל אייקיו של 97 יוכל לאהוב - אבל היי במקרה זו בערך רמת האייקיו של רוב צוותי גננים תאגידיים. אתם נוסעים במורד הרחוב היכן, שחוץ מכמה נטיעות טקסיות, הנוף הנראה הוא כולו בטון ואתם מוקפים משני הצדדים שלכם בחנויות, אורות ניאון ומגרשי חנייה. יְפֵהפֶה, הלא כן? אני מתערב שהיוונים הקדמונים היו בונים את הפרטנון בדרך זו, אילו רק הייתה באמתחתם ההמצאה המופלאה של המכונית. הטאג' מאהל גם יכל להיות מחזה טוב יותר עם כמה אורות ניאון ומגרש חנייה בצמוד לזבל ואולי איזה סופרמרקט ליד. אתם מבלים את מרבית זמנכם הפנוי במכונית בנסיעה למקומות ועשיית דברים מרתקים, המערבים "אפשרויות" מסעירות כמו איזה מוצר לקנות, שנגמרים בגזילת עוד יותר מזמנכם במטלות, אשר בסופו של דבר בעלות השפעה אפסית על השגת האושר שלכם. מפני שכולם חולקים את מנטליות המוות המוחי הזו אף אחד לא מבחין שהערים שלנו מכוערות מלבד מעט בניינים, שניתן להקריבם, שנעשו כדי להיראות טוב עבור המצלמות וכמו כן שחיינו מתבזבזים על לשרת את יתר אזרחינו בערטילאי בעשיית מטלות בירוקרטיות או כלכליות. זכרו כי ציידים-מלקטים ביזבזו ארבע שעות ביום למציאת מזון למלוא צורכיהם ויתר הזמן של אותו יום נותר להם לחשיבה ולהתנסות. להם אולי לא היו מכוניות, אך איך אתם חושבים שהפסיכולוגיה שלהם עמדה אל מול שלנו? טוב למדי, הייתי אומר : הם לפחות שמו לב שחייהם עוברים והיה להם למה לצפות חוץ מספיישל תוכניות הכבלים.

מה שמטריד עוד יותר הוא שהחברה שלכם לא מקבלת ביקורת על עצמה, אלא אם כן היא מנוסחת בתבנית הצרה אשר מאפשרת לדון בה כנושא דמוקרטי, משמעות הדבר שכל קונספט גדול מתפצל למליוניי קונספטים זעירים, אשר מיידית מאבדים כל עקביות דרך תהליך הבחירות וכך דבר לא נעשה. אפילו מעבר לזאת, אתם נאלצים לשלם את החשבון עבור עניין זה (אתם גם נאלצים לשלם את החשבון עבור בתי ספר ציבוריים אשר מאכילים בכוח את התלמידים ברעיונות שצרכנות זה טוב, שכל הגזעים שווים, שדמוקרטיה היא המטרה הנעלה ביותר של המין האנושי ושדיספונקציונאליות היא בסדר - מכיוון שאנשים שלא מתפקדים נורמלית יכולים לעבוד גם!). אנשים מדוכאים. הם מדוכאים מפני שברמה כלשהי הם מבינים שהם חיים באשפה בע"מ. אך הם אינם מסוגלים לנסח באופן רהוט מדוע או להבין מה הם היו רוצים לשנות, ובאופן מתמיד סובבים סביבם אותם בירבורי סרק נוירוטיים על איך הכל נהדר. האם אתם עדיין מפקפקים שהעיתונות נמצאת תחת שליטה, כאשר אפילו מתנגדי המלחמה מדברים על עד כמה מעולה ש -"הדמוקרטיה" הגיעה לעירק? רובכם רדומים מדי מכדי אפילו לשקול נושאים מעין אלו ומלומדים מספיק על ידי הטלוויזיה על מנת לתייק כל מי שמאמין בשמירה על איכות הסביבה, ייחודיות גזעית או אפילו, שדברים כמו גלי רדיו וזיהום פני מיי תהום ייתכנו כמזיקים אל תוך "תיק הפסיכים" ואז במקצת אתם מרגישים טוב יותר בקשר לעצמכם כי הצלחתם להשפיל, "לרדת", על מישהו בצורה זו. האם אלה סימנים של חברה בריאה? רק כמו שהסרקומה של קפוסי היא סימן של בריאות מינית!

ציון כל חוסר ההיגיון והאבדון הבטוח של חברה זו יכול להמשך ללא גבול. ניתן לדמות פעילות זו לירייה בדגים בתוך חבית או משחק מונופול נגד מפגרים שכלית. מה שבטוח הוא שחברה זו נכשלת ואני שואל את אלה המכחישים זאת : ממה אתם מפחדים כל כך? למה אתם דוחים את המובן מאליו, אלא אם כן אתם כה פגומים וחסרי ביטחון עד כדי כך שאתם "מוכרחים" להאמין בחברה זו בשביל לשמור על התדמית העצמית שלכם מעל להתאבדותית? הם יבלו את כל היום בוויכוחים נגדי, אך בסופו של יום, הם אלו "המוכרחים" לשכנע ולא כך אנוכי. אני יודע מהו העתיד הסופי של הבלאגן הזה, אפילו אם איני יכול לחזות בדיוק מתי ואיך מערכת זו תקרוס, כי אני יודע שמערכות לא הגיוניות אשר אינן מסוגלות לשנות את כיוונן שלהן, רצות ישירות אל עבר קירות לבנים בסוף, כאשר רעש ההתנגשות כמעט משתתק בתוך מקהלת הקולות הנוירוטיים המכחישים את קיומו של הקיר. הקיר קיים. בין אם הוא הפיכה לעולם שלישי דרך ערבוב גזעים, מוות דרך שואת הסביבה הטבעית או בפשטות קומבינציה של אספקות נידפות של נפט וגז בשילוב עם אוכלוסייה אדירה של בעלי מום שכלי מולד המכורים לטלוויזיה, הקיר מחכה. הוא לא ינוע, אבל אנו נעים. לקראתו. אם תאחזו בקסדה, היתר יקראו לכם מטורפים. ישנה אפשרות אחת להמנע מכל זה והיא יכולה להיות מושגת בתוך המערכת ("הדמוקרטית") הנוכחית, אבל היא דורשת שאנשים יתעוררו ויתמקדו על השארת חילוקי הדעות בצד כדי לתפוש את האמת.

אמריקה היא מדינה הודו - אירופית, כי אלו הם מי שייסדו אותה, קבעו את חוקיה ואת התשתית שלה וממשיכים להוות את רוב תושביה כיום. פחות מ - 1% מאנשים אלו היו בעלי עבדים או הרגו אינדיאנים או אחראים לכל תליות האשמה אשר גורמות לשפוטי הטלוויזיה להכנס מייד לפניקה ולעבור להכחשה, כאשר מוזכרת העובדה שאמריקה היא מדינה הודו - אירופית. פטפטו על השלכות האשמה אם תרצו, באמת שהן לא יותר מפטפוטים, שכן חשיבותן מוגזמת הרחק מעבר למיקומם האמיתי בהיסטוריה, אך אל תעשו זאת על כספי. לא אכפת לי באיזה קיר לבנים תתנגשו. בדומה, אם אתם באמת מעוניינים לחזק את חברי NAMBLA ואוונגרדיסטים אפרו - קובניים מטופשים ואתם חושבים שזה יותר חשוב מאשר להציל את החברה בשלמותה, הפסיקו לקרוא כאן, אתם לבטח פגומים שכלית בעצמכם. אך אם הינכם מעוניינים לפתור את הבעיה, המשיכו לקרוא, שכן זו אינה בעיה מסובכת. למרות זאת, כדי להמם אלו מכם אשר אינם מסוגלים למנף מראשם את הטלוויזיה, התנ"ך או דברי להג סנטימנטליים על שיוויון זכויות, אתחיל עם נושא הגזע.

כמובן עבור כל גזע הגיוני לבודד את עצמו מכל האחרים, כי ללא בידוד הוא מוחלף במהירות באוכלוסיה בעלת מוצא מעורב ותרבותו מושלכת לתהום הנשייה. ראו מה התרחש ליוון, רומא והודו העתיקות כאשר הן נהיו מרכזים קוסמופוליטיים : הסכמה תרבותית נעלמה וכתוצאה מכך אבדה נקודת ההתמצאות עבור כיוון עתידי והוחלפה במסחר. התרבות מתה ובקרוב אחריה נעלמה הייחודיות של אותו עם, כאשר אי שם בחוץ התרבו יותר האנשים בעלי גנים מוכלאים מאשר אלו השייכים לשבטים המקוריים, שבטים אשר כל אחד מהם התמקצע במהלך יותר מ-10,000 דורות לדבר מה לחלוטין ייחודי בעל כוחות וחולשות השונים מאחרים. רובכם מבלים יותר מידי מזמנכם בבכייה אל מול הטלוויזיה ("Roots" ,"Schindler's List") כי הדבר קל יותר מאשר להתמודד עם המציאות ולכן חווים יותר רגשי אשמה מאשר שימור עצמי, מפני שאתם כפרטים "מרגישים" טוב יותר כשאתם נותנים דבר מה למישהו אחר וכך הם צריכים אתכם, לפחות זהו ההליך המתבצע בתוך מוחכם הרפה. בכל אופן, אפילו מקורות היסטוריים המתנגדים ישירות לערכי גזע מסכימים על המוצא ההיסטורי של הגזעים ואם הינכם בעלי בריאות שכלית כלשהי בכלל, אתם תבינו רבות שבאותה הדרך עלינו לשמר את סביבתנו פשוט בגלל שזה מגניב, אותו הדבר נכון בקשר לגזעים שונים. ייחודיות שולטת . בני כלאיים הם בינוניים. אף על פי כן, אני עומד לדון כאן בטיעון מצויין כנגד גאווה גזעית והוא הינו הטיעון הבא : "מדוע תרצה לשמר תרבות, כאשר אפשר לטעון כי אין לך אחת כזו?"

אדם המשתמש בטיעון זה הינו בעל ביקורת ברת תוקף, אך כמובן מסקנה מטומטמת. הנושא של חיבור זה הוא הצורך בתחיית התרבות ההודו-אירופית, אך מעולם לא האמנתי בלהרים ידיים ולוותר על משהו הראוי להצלה רק בגלל נקודת השפל שבה התרבות נמצאת כעת. מדוע היא בנקודת שפל? מספר גורמים לכך,אך בעיקר : היא הוחלפה במשהו קל יותר ורוב האנשים הרגישו שהתחליף היה חשוב יותר. כל זה התרחש בתוך הגזעים ההודו - אירופיים, למרות שמיזוג ברמות נמוכות אולי היווה נקודת התחלה, מפני שאנשים בעלי מסגרת גנטית השונה אפילו במעט, הם לפי המתמטיקה של הגנים שונים באופן גדול למדי, בדרך כלל בדרכים הלא נראות כל כך לעין. העובדה היא שבנקודה כלשהיא, חלק גדול מהחברה החליט שהוא אינו מקבל חלק מספיק מהעוגה והתחיל לרדוף ולהפלות נגד מנהיגיו. דבר זה התרחש לראשונה עם דתות פופוליסטיות מהמזרח התיכון, שהאמינו שכל הנשמות שוות וניסו לשכנע את האנשים הכשירים יותר להשיג את הערך "הנעלה יותר" של ענווה, במקום פשוט להיות טובים במה שהם עושים. זה נהייה גרוע יותר כאשר ההמונים החליטו שהם רוצים גם את היכולת להתחרות כלכלית,למרות שהם חסרי חוש ההנהגה לעשות כן מבלי (איזו הפתעה בלתי צפויה) להשמיד גזע, תרבות וסביבה כמו גם את הנפש האישית. לבסוף, הדבר נהייה אבסורדי כאשר הם לקחו בשבי את התרבות גם כן, ככך זה הותיר להמון הנוירוטי של האנשים הפחות כשירים לשטוף את מוחם של כל היתר לקבלת הדוקטרינה השטותית שלהם. התוצאה : מנהיגינו, אשר לעולם לא היו משתחווים למשהו כה בנאלי כעבודה ומערכת טלוויזיה - רבייתם נדחקה ברובה מתוך האוכלוסיה הרחבה או הונעו לעבר אי - שפיות והתאבדות על ידי חוסר הממשות הגמורה של הכל והחברה שלנו מעדה מחוץ לשליטה בהילוך גבוה אל עבר קיר הלבנים.

מהפכה זו הבאה מבפנים החליפה תרבות והגשמה, דברים יקרי ערך עבור כל אחד הממוקד על מציאות, במציאות שיקרית שלקחה זכות קדימה מעל מציאות פיסית ממשית, אם בצורה של מתנות (כלכלה), התמכרויות (סמים ורוחניות) או פשוט פיוס (טלויזיה ואינטרס עצמי). תרבותנו ברובה הושמדה. נוצרים שרפו ספרים באירופה ושחטו כל מנהיג או הוגה דעות חופשי אשר עליהם הם יכלו לשים את ידיהם. ליברלים כדרך שגרה טימאו פריטים היסטוריים או ישירות החרימו אותם במטרה לטשטש את הידע "הפוגעני" של העבר. תאגידים ופרטים הצמאים לרווח היו מהמרים על אימם במשחקי קוביות ואורזים אותה אם משמעות הדבר הייתה כספי פנסיה ומכונית חדשה. לא נכבשנו בידי שום אויב, אלא נרקבנו מבפנים. (מושא חיבור זה אינו להאשים את הנצרות או היהדות, שכן הן אינן השורש של הדרדרות זו וכמה צורות של נצרות לפחות הינן פחות הרסניות מאשר הזרם המרכזי של הדת, אך עם זאת ראוי לציין כי העברת ביקורת על דת זו או השנייה הופכת אותך למגורש ומוסף לרשימה השחורה, אז הנה רמז : תפקידן הינו פחות משופע חסד, במיוחד במובן הפאסיבי כמו של הטלוויזיה, שטיפת מוחות אנשים להפיכתם כה ממוקדים על "גאולתם" שלהם עד כדי כך שהם מזניחים חינוך, פיקחות ופעילות בעולם הממשי. אילו הירואין היה מגיע בצורת ספר...)

הדבר היחיד המסוגל לבטל את הריקבון שלנו מבפנים הוא יצירה מחדש של תרבותנו, דבר שאינו קשה מפני שהיא נוסדה על גבי השכל הישר כשאנשי השושלת הגנטית שלנו - צאצאי השבט האנושי אשר פרש ושרד את תנאי הצפון בבידוד, ודרך רבייה סלקטיבית העלה את יכולותיו במשך זמן זה - ויכולה בקלות להתאמת שוב, אם מישהו יחליט להתבונן בזאת. הבעיה במשך מספר אלף השנים האחרונות של ההיסטוריה הייתה שאף אחד לא התבונן, מכיוון שלהתבונן באמת משמעו להסיט את המבט מעולם הפנטזיות של חברה המוסמכת על ידי האספסוף. אתם יכולים להאשים בבעיה גזעים, כמו הפלג הימני או להאשים כסף, כמו הפלג השמאלני, אבל שורש שני פלגים אלו נטוע באובדן התרבות על מנת להעצים את אלו אשר לא יכולים ליצור ציביליזציה בעצמם, אך משתוקקים לשלוט בה. דמוקרטיה היא האויב שלך. שיוויון זכויות הוא האויב שלך. כך גם הסוציאליזם. כל המערכות האלה יכולות להיות מרוסנות רק בידי קונצזוס תרבותי חזק וזה יכול לקרות רק על ידי הסכמה על הכיוון הכללי, אשר אליו רוצים ללכת וקידום האנשים החכמים ביותר בעלי האופי הטוב ביותר בכיוון זה בלא התחשבות בקבלת "אישור פופולרי". למעשה, האישור הפופולרי הוא גם אויבך, מכיוון שרוב האנשים בזמננו מושבחים לטיפשות, חסרי אינסטינקטים השווים דבר מה (הם לא יכלו לשרוד לילה ביער לבד) וכמו כן מנופחים בשקרים ואשליות נעימות ממרקעי הטלוויזיה שלהם, ממטיפים, מרבנים ומפרסומאים מקומיים. "הרעיון" שלהם על מהו טוב הוא כה שבור שהדבר מחייב להתעלם מהם ולירות בהם אם הם לא מוכנים לקבל יחס זה. לפי טבע ולפי התנהגות, הם חסרי יכולת לשלוט. כזה הוא טבעה של כל דמוקרטיה שאי פעם נוסתה.

אין תשובות פשוטות לבעיות אשר אנו עומדים מולן. ברור כי החברה לא תשנה את כיוונה בעצמה, לשם כך נדרשת פעילות ולא פעילות פסיבית. בנקודה זו, זה הוא אינו הזמן הנכון לכנס את החיילים ולנסות להתמודד ראש בראש נגד עדר האידיוטים. במקום זאת, מה שצריך להעשות הוא גרסה שמרנית של רעיון ה - "התעורר, הדלק, פרוש מהחברה" של שנות ה-1960. ראשית, אלו מביננו אשר ברשותם עדיין יש שכל חייבים להתעורר - למילותיהם של העתיקים, לכל שרידים באשר הם של תרבות אשר אנו מסוגלים לשנורר, אך באופן חשוב ביותר לרעיון של תרבות ולמידה (ולא "שלטון") כדבר היחיד היכול לפתור את בעיותנו מלכתחילה. אני מבטיח לכם שאינכם צריכים את הטלוויזיה שלכם ואף לא את הרדיו ואף לא את העיתונים וגם לא את המגזינים. אלו אלמנטים של אשליה ושליטה מאת ממשלתכם. אם אינכם מסוגלים לבלות חודש ללא כל טלוויזיה, אתם חלק מהבעיה ולא מהפתרון.

כעת, אלו מביננו אשר ברשותם תרבות אסור להם להמשיך ליטול תפקיד פסיבי בחברה. השיגו חשיבות בעסקים, באומנויות ובעניינים החברתיים, אך עשו זאת רק על פי התנאים שלכם, ככל שיש לכם ברירה. אתם תתמודדו עם שאלות המשפיעות על ערכים כדרך קבע ואתם יכולים לעשות את הבחירות הנכונות בקלות על ידי דגילה בערכים שלכם. זה לא אומר שכל דבר אשר יחצה את שולחנכם צריך שיהיה רשום עליו "נצרות היא שקר!" או "הפרדת גזעים עכשיו!", אלא שבכל דרך שתוכלו מבלי לסכן את עצמכם, אתם צריכים להוציא אל הפועל את הערכים שלכם. כמובן הכי חשוב : העדיפו אקסקלוסיבית אחרים החושבים כמוכם. אם שני מועמדים חוצים את שולחנכם ואחד מהם בן גזעכם וגם מודע להכרחיות התרבותית, בחרו אותו על פני השני, אלא אם כן הוא חסר יכולת באופן דוחה. אם ניתנת לכם ההזדמנות לעשות איזשהו סוג של בחירה המשפיעה על חברה זו, בחרו באפשרות המשקפת זאת. היראו בציבור כשאתם עושים דברים חשובים ואל תיתנו לאיש אי פעם לראות אתכם צופים בטלוויזיה.

זאת ועוד, היכן שניתנת לכם בחירה פוליטית, הביעו אותה. הקול שלכם בבחירות עדיין סודי, כך שאין צורך להרגיש שום יסוריי מצפון בהצבעה עבור אפילו מועמדים קיצוניים, המבטאים רק אחד מהפתרונות ההכרחיים. לעולם אל תצביעו עבור מפלגה גדולה. אם הצבעתם בבחירות האחרונות, שיחקו בכם, הלא כן? חלק מכם היו מטומטמים והצביעו עבור ג'ורג' בוש. אחרים היו טיפשים עוד יותר והצביעו עבור השקרן השני, ואף אחד מכם לא התקדם הלאה. זה הכסף, טיפשים. הוא שולט בשני המועמדים, מכיוון שאין שום ערך תרבותי המתנגד לו הוא ישלוט בכם, במיוחד אם אתם מטומטמים מספיק כדי להאמין לפרופגנדה ולהצביע עבור אחד משני הראשים הגדולים המדברים. למי אכפת אם ניידר היה לא יעיל? הצבעה עבורו הייתה שוברת את המעצור השכלי של המפלגות הגדולות. רובכם העברתם את תשומתם לבכם לטלוויזיה שלכם ולחברים האידיוטים שלכם, אשר צופים המון בטלוויזיה, כתוצאה מכך ניחשתם לא נכון. התוצאה : חברה - 1, אתם - 0. אל תפשלו כך בפעם הבאה, כלי משחק שכמותכם.

לבסוף, הפסיקו לשבת בבית תוך כדי קווצטשינג תוח'ס (עבור בורי האידיש מביננו:מעיכת האחוריים על הספה) - הצטרפו לפעילויות תרבותיות. אתם בעלי או (א) אתניות מובהקת או (ב) אתם אנגלים-אמריקאים, כלומר מבוססים על הכלאה של שבטים הודו - אירופיים. אם (א), הצטרפו לפעילות תרבותית של אותו שבט : אומנות, ריקוד מסורתי או תיאטרון, ספרות וכדומה. בין אם אתם (ב) או (א) ומחפשים אחר פעילויות נוספות, אל תהיו יושבי בית פאסיביים. בכל עיר, אנשים נאספים כדי לעזור לנקות את הנזק לטבע ולהבריא סביבות - גש לזאת! אוהו, אתם מייבבים, יש שם רק הִיפִּים. שתקו, שתקו, שתקו - הִיפִּים הם אנשים בעלי כוונות טובות אשר הולכו שולל על ידי הטלוויזיות שלהם. לכו ותהנו מהם אך החזיקו בערכים שלכם מבלי להטיף. אנשים לומדים מאנשים אפקטיביים, בין אם הם יודו בכך או לא. הרבה מאנשים אלו הם נחמדים ובאמת עובדים כלפי פתרון בצורה הטובה ביותר שהם מסוגלים, לכן ראו בהם בני ברית פוטנציאליים, אפילו אם הם מלהגים על קונספירציות ימניות גזעניות ושליטה תאגידית עולמית - הם רק שטופי מוח כמו שאתם הייתם במהלך הבחירות הקודמות. אם אתם "אנגלים", ערבו את עצמכם במוסיקה קלאסית או בקריאת שירה או בשיעורי יוגה או בנטיעת עצים - כל דבר שלא מאשר את אורח החיים מבוסס המוצרים - מונחה הטלוויזיה - העצמת ההמון. התעלו מעלה!

אין שום תשובות קלות, מפני שיש המון צללים לתשובה הנכונה וכל אחד מהם יחזיר רמה כלשהי של הצלחה. למרות זאת, יש משגה אחד גדול, וברור כי הוא מבוסס על אשליה והוא החברה העכשווית שלנו. מהפכות מחליפות אשליה בטעם אחר של אותו הדבר, לכן הן נכשלות בהתנגדות לה. בפועל הן נותנות לה כוח מפני שצופי הטלוויזיה הורגים כל אחד שהם רואים כנעלה מעבר להמון במהלך המהפכות. רק בניית תרבות חדשה יכולה לתת לנו את הקונצנזוס על הערכים, שאנו צריכים למנות למנהיגים ולומר "הם כעת ישיגו את היעד התרבותי שלנו", כי אחרת אין שום הסכמה על מה המנהיגים מוכרחים לעשות, כתוצאה מכך אנו מנסים לנהל זאת בזעיר אנפין על ידי נתינת אפשרות לכל אידיוט בארץ להצביע כל ארבע שנים (אחרי ארבע שעות הטלוויזיה היומיות שלהם בממוצע). זה הוא לא תיקון מהיר אבל זה הוא היחיד אשר באמת יעבוד, כי במקום להאשים את הפרזיטים או הסמלים של הדרדרותנו, הוא יצור כיוון להחלפת ההדרדרות מפני שהתנוונות נובעת מחוסר כיוון ומכאן האשליה. זו אינה עבודתו של האויב, אלא הריקבון מבפנים. לכן אם נבנה מחדש את מה שבפנים, נהפוך את האשליה למיושנת ויעבור זמנה. פעולה זו, בשונה מרוב הפתרונות, פונה לשורש הממשי של הבעיה.

Our gratitude to "Embalming Sand" for this translation.

25 לאוגוסט , 2006


Copyright © 1988-2005 mock Him productions